';
Forum i album używa plików cookies. Są one niezbędne do prawidłowego funkcjonowania serwisu, zapamiętania indywidualnych ustawień, logowania.
Więcej informacji w wątku: [Polityka prywatności]

Autor Wątek: Czy moja papużka jest chora?  (Przeczytany 127 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mellqqa

• *
  • Od: 22 Gru, 2017, 23:51
Czy moja papużka jest chora?
« dnia: 23 Gru, 2017, 00:33 »
Niedawno zauważyłam jakiś dziwny nalot na woskówce mojej papugi. Plus obok dzioba jest jakby skóra bez piór (jestem prawie pewna, że jeszcze niedawno tego nie było). Mam tą papużkę dokładnie miesiąc, jest młodziutka. Nie wiem, czy to jakaś choroba, czy może to jednak normalne. Proszę, pomóżcie. ja niestety jak wcześniej pisałam mam papugę krótko i nie znam się jeszcze zbytnio.

Offline Sabinka

• *
  • 58 lat(a)
    Od: 15 Sie, 2011, 02:14
  • ptaki: 4 papużki faliste
Odp: Czy moja papużka jest chora?
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Gru, 2017, 02:13 »
To świerzbowiec. Idź do weterynarza, poproś, żeby ci sprzedał w strzykawce troszkę iwermektyny. Trzeba jedną kroplę zapuścić papużce na skórę na karku albo pod skrzydłem. Powtórzyć po 10 dniach. Poczytaj na forum wątek o świerzbie, żebyś wiedziała, czego nie trzeba albo nie należy robić i żebyś nie dała sobie wmówić jakichś bzdur, jeśli wet nie będzie się znał na ptakach. Wszystko, z czym ptak ma styczność, trzeba porządnie umyć, drewniane żerdki wymienić.

REKLAMA: