';
Forum i album używa plików cookies. Są one niezbędne do prawidłowego funkcjonowania serwisu, zapamiętania indywidualnych ustawień, logowania.
Więcej informacji w wątku: [Polityka prywatności]

Autor Wątek: Rozprawka na temat:Czy pomoc bliźnim może być źródłem szczęścia?  (Przeczytany 9884 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gosia

• Ptak, to mały dinuś. Szanujmy dinusie!
  • *
  • 25 lat(a)
    Od: 27 Kwi, 2002, 11:33
  • ptaki: Falki: Cezar -młodzieniec i niebieski Zazuś - smarkacz
    • http://www.papuzka.netax.pl
Nie unoś sie, bo nikt Cie nie obrażał. Po prostu niektórzy zapomnieli jakie przes**ne życie ma czasem uczeń który ma na głowie nie tylko lekturkę ale masę innych przedmiotow a każdy belfer który coś zadaje myśli, że tylko on jeden jest na świecie. Więc powiedz im:
"Zapomniał wół jak cieleciem był"
KLIKNIJ => Prawie wszystko o falistych papużkach
Nie jestem lekarzem, mogę się mylić (jak też inni którzy coś doradzą).
Nawet najlepszy wet nie postawi 100% trafnej diagnozy przez Internet!
Nie lecz więc zwierzątka na forum, tylko idź do weta! Zwlekanie z tym może skończyć się smiercią ptaka!
[/size]

Offline rozi

• *
  • 56 lat(a)
    Od: 04 Lut, 2007, 12:11
  • ptaki: Kulka
Gosiu 12, człowiek prosi o pomoc wtedy, kiedy sam sobie nie radzi, i tylko to miałam na myśli.

Offline Markus

• *
  • 48 lat(a)
    Od: 27 Wrz, 2002, 00:00
A ja myślę, że to zwyczajne wygodnictwo i lenistwo, bo nie chce się pomyśleć. Skoro autorka wątku tak bardzo czyta, to nie powinna mieć kłopotu ze skojarzeniem lektur z tematem pracy.
.

Offline rozi

• *
  • 56 lat(a)
Markus, przeczytaj dokładnie temat pracy, on nie jest łatwy i niewiele lektur zawiera argumenty na poparcie.

Offline Frida84

• i Papugi Spółka z o.o.
  • *
  • 30 lat(a)
    Od: 22 Sty, 2006, 18:31
  • ptaki: 4 Faliste i 3 nimfy
Cytat: Markus